Bejelentés

Holló Apartman

Ingyenes Angol online nyelvtanfolyam kezdőknek és újrakezdőknek. Ráadásul most megkapod ajándékba A Hatékony Angol Tanulás Titkai tanulmányom.

Környékünkről

Turistautak falunkból: Remek kikapcsolódásban lehet része annak, aki a Parádsasvárról induló turistautak valamelyikét kipróbálja, hiszen szebbnél-szebb tájakon keresztül barangolhatunk. Elsősorban említenénk meg a Rákóczi-turistautat, amely a sárga sáv jelzésen egészen Gyöngyösig tart Parádóhután, Parádon, Parádfürdőn, Kékestetőn és Mátrafüreden keresztül. Túrákat tehetünk még a piros kereszt turistajelzésen Galyatetőre, a piros sáv jelzésen Mátraházára. Túraajánlatok itt találhatók

Mátra-Bob: A sástói Oxygen Adrenalin Park, lélegzetelállító környezetben, a Mátra szívében, most téged vár. Téli-nyári bobpálya mindenkinek, quadpálya a gyerekeknek, függőhíd, canopy a bátraknak, kalandpark kicsi és nagy kalandoroknak, mászófal, eurbungy a sportot kedvelőknek, büfé a szomjasaknak, kávézó az álmosaknak, panzió a fáradtaknak és garantált élmény az egész családnak. További információért kattintson ide

Történelmi és egyéb nevezetesség található környékünkön. Többek közt: Parádon: Kocsimúzeum - Kossuth út 217. Ásványvíz gyűjtemény - Kossuth út 221. Ilona völgyi vízesés Recsken: Strucc farm Emlékpark (kényszer munkatábor) Sirokban: Siroki vár Fallóskúton: Mária kegyhely Strandolási lehetőségek: Bükkszéken, Egerszalókon, Demjénben (utóbbi két helyen éjszakai fürdőzés is lehetséges!)
Muzeumok,borkostolasi lehetoseg a kornyeken.

Rövidebb túrák, séták:

- Sós-cseri túra: a Szabadság úton a faluból kiérve a sárga körtúrán egy kis szintemelkedésű, 3 km-es túrát tehetünk. Az utat keresztezi a sárga jelzés, melyen jobbra fordulva akár visszatérhetünk a gyógyvízpalackozóhoz, vagy balra 1 km-nyi séta után elérhetjük a 24-es főutat, és az Ősjuhar fa érintésével visszatérhetünk a faluba.

- Gesztenyés körtúra: a piros+ jelzéssel együtt a Béke úton elhagyjuk a falut, egy szép vadgesztenyeligetet érintve haladunk, majd letérünk a piros körtúra jelzésen, melyen visszatérünk a Szabadság útra (focipályához). Kb. 3.6 km.

- Erről a jelzésről a gesztenyés ligetben találjuk a bánya túra leágazását. Egy kicsitt nagyobb szintemelkedésű túra, melyen egy elhagyott ércbánya bejáratához jutunk. FELHÍVJUK FIGYELMÜKET, HOGY A TÁRNÁBA BEMENNI BALESETVESZÉLYES, ÉS TILOS!

Ingyenes honlapkészítő
Profi, üzleti honlapkészítő
Hirdetés   10
Végre értem amit angolul mondanak nekem, és megértik amit mondok.